شنبه, 14 مهر,1403
آدرس ایمیل
info[@t]beh-zone.ir

شرکت تولیدی نان بلوری در شیراز


شرکت تولیدی نان بلوری در شیراز

نان بلوری نوعی نان خشک و ترد است که از آرد کامل گندم تهیه می‌شود و به دلیل ظاهری شفاف و براق که شبیه به بلور است، به این نام معروف شده است.

نان بلوری چیست؟

نان بلوری نوعی نان خشک و ترد است که از آرد کامل گندم تهیه می‌شود. این نان به دلیل ظاهری شفاف و براق که شبیه به بلور است، به نان بلوری معروف شده است.

نان بلوری مراحل پخت مشابهی با نان لواش دارد، با این تفاوت که در نان بلوری، خمیر نازک‌تر پهن می‌شود و در حرارت ملایم‌تری برای مدت زمان طولانی‌تری پخته می‌شود. این امر باعث می‌شود که نان رطوبت خود را از دست داده و خشک و ترد شود.

نان بلوری به دلیل سبوس‌دار بودن، فیبر بالایی دارد و از نظر ارزش غذایی غنی است. این نان همچنین کالری و چربی کمی دارد و به عنوان یک میان وعده سالم و مقوی شناخته می‌شود.

نان بلوری کاربردهای مختلفی دارد. می‌توان آن را به تنهایی یا همراه با پنیر، کره، مربا، عسل و یا سایر مواد غذایی میل کرد. همچنین از این نان برای تهیه نان تست، نان سوخاری و یا تیلیت استفاده می‌شود.

خواص نان بلوری

  • منبع فیبر: نان بلوری به دلیل سبوس‌دار بودن، فیبر بالایی دارد که به هضم غذا و سلامت دستگاه گوارش کمک می‌کند.
  • کالری و چربی کم: این نان کالری و چربی کمی دارد و برای افرادی که به دنبال کاهش وزن یا حفظ تناسب اندام هستند، مناسب است.
  • سرشار از ویتامین‌ها و مواد معدنی: نان بلوری منبع خوبی از ویتامین‌ها و مواد معدنی مانند ویتامین B، آهن، منیزیم و فسفر است.
  • افزایش حس سیری: فیبر موجود در نان بلوری به شما احساس سیری می‌دهد و به این ترتیب از پرخوری جلوگیری می‌کند.
  • مناسب برای افراد دیابتی: نان بلوری قند خون را به طور ناگهانی افزایش نمی‌دهد و برای افراد دیابتی مناسب است.

اگر به دنبال یک نان سالم، مقوی و خوشمزه هستید، نان بلوری می تواند گزینه مناسبی برای شما باشد.

کارخانه نان بلوری در شیراز کجاست؟

در استان فارس یکی از بهترین کارخانه های تولید کننده نان بلوری در حال فعالیت هست که بهترین نمونه نان بلوری را به مشتریان ارایه میدهد. مجتمع تولیدی بهنان یک از بهترین تولید کنندگان نان بلوری در استان فارس می باشد که می توانید نان با کیفیت را از این مجموعه تهیه نمایید.

امتیاز شما به این مطلب چنده؟

نظرات کاربران
هیچ نظری ثبت نشده است

نام شما
ایمیل
وب سایت
عنوان
نظرات


بیشتر بخوانید
طرح تعویض کولر گازی قدیمی با کولرگازی کم مصرف
تعویض یک میلیون واحد کولر گازی قدیمی و پرمصرف در عین اینکه عامل کاهش فشار کاری بر شبکه برق رسانی کشور تا مرز ۱۶۰ هزار کیلو وات ساعت در ساعات پیک مصرف برق می گردد باعث صرفه جویی سالانه حدود ۲ میلیارد ...
ادامه مطلب >
معرفی بهترین گوشی های شیائومی در سال ۲۰۲۱
شیائومی در حال حاضر یکی از معتبرترین و معروف‌ترین برندهای تلفن همراه است و محصولاتش در سراسر جهان فروش بسیار خوبی را تجربه می‌کنند.
ادامه مطلب >
بالابر هیدرولیکی هیراد صنعت آسانیر
بالابر به ماشینی گفته می‌شود که از آن برای حمل کردن بار و نفرات، کار کردن در ارتفاعات (ارتفاعات مختلف) و یا در خطوط تولید برای انتقال بار جهت هم‌سطح کردن استفاده می‌شود. در ادامه به بررسی  انواع بالا...
ادامه مطلب >
ارز پالیگان یا متیک چیست؟
بازار ارزهای دیجیتال روز به روز و بدون وقفه در حال رشد و همه گیری در سراسر جهان است. در ایران نیز تعداد معامله گران ارزهای دیجیتال در حال افزایش است و به همین علت نیاز به کسب اطلاعات در مورد ارزهای ک...
ادامه مطلب >
آدرس بهترین بازارهای مبل
مبلمان یکی از موثرترین پارامترهایی است که برای طراحی دکوراسیون داخلی خانه ها باید به آن توجه کنید تا محیطی زیبا فراهم کنید.
ادامه مطلب >
روش های مختلف جراحی دیسک کمر را میدانید؟
اکثر دردهای ناحیه کمر بدون جراحی نیز قابل درمان هستند.
ادامه مطلب >
آشنایی با انواع ورق مبارکه و کاربرد ورق مبارکه
شرکت فولاد مبارکه اصفهان جزء بزرگ‌ترین تولیدکنندگان قطعات فولادی در کشور به شمار می‌رود و همیشه از نظر تولید محصولات با کیفیت و ممتاز، سرآمد بوده است. این شرکت در زمینه‌های متفاوتی به تولید محصول پرد...
ادامه مطلب >
آشنایی با انواع بیمه‌های درمان
 بیمه های درمانی انواع مختلفی دارند که به همین علت شرکت های بیمه با پیشرفت روز افزون و فعالیت در عرصه های مختلف، مشغول به کار شده اند و شما می توانید با عضو شدن در آن ها آینده خود و خانواده تان را تض...
ادامه مطلب >
قبل از خرید مبلمان اداری این نکات را بدانید:
همان طور که می دانید مبلمان اداری مناسب و استاندارد یکی از ملزومات هر شرکت یا محیط اداری می باشد. همه می‌دانند که انتخاب و خرید مبلمان، به مکان مورد استفاده و کاربردش بستگی دارد. در واقع، برای یک ادا...
ادامه مطلب >